Saturday, July 18, 2009

Maaf rakan

Untuk semester ni aku segroup dengan orang lain for group assigment. Pada mulanya, memang berat hati untuk berpecah kerana dah biasa bersama dan tidak mahu mengecikkan hati rakan rakan. "Kerja last minit" , perkara biasa bagi aku dan juga golongan student. Tapi tidaklah sampai esok due date baru lah nak buat. Banyak kali dah terkena. Kadang kadang aku terasa seperti beriya sangat nak buat keje sedangkan korang masih anggap kerja tu masih lambat lagi nak kena hantar. Maaf! Untuk semester ini aku terpaksa buat begini bukan kerana pentingkan diri tapi untuk kepentingan masa depan aku. Aku tahu, kadang kala angkau sering memperli dan buat muka pada aku. Tak apelah, aku hanya sabar dan yang penting aku dah minta maaf awal awal.

*Pada siapa yang membaca, adakah perbuatan aku ni kejam??

Maaf Rakan,
Kerana tidak segroup dengan korang semester ini.
Maaf rakan,
Jika aku buat kamu kecik ati.
Maaf rakan,
Aku terpaksa begini.
Maaf, maaf, dan maaf...

5 comments:

nanazy said...

tak kejam kot..
kdg2 kte t'paksa buat mcm ni utk kebaikan sndri jgk kan..
ag kejam kalau choco ckp,
choco tamao satu group dgn dorang sbb da bosan gn perangai dorang.
rilex..
sumenya akan okey seperti biasa

cik liena said...

x kejam!
u you are doing d thing dat u r suppose to do...
sangat bijak langkah anda..
but then kne pasti kn ur "beriye" atitude tuh kekal..

-Choco- said...

To nanazy,
thanx for ur words.
i will try to be rilex.


To cik liena,
insyallah i will make sure my
"BERIYA" attitude tu..
haha..


*hav too beriya,nk kecapi rasa nikmat DL tu!

Ana said...

wahai maduku.. ape citer ni??

-Choco- said...

To anarihan:
hahaha.
xde pape la madu.
just mengeluarkan rasa isi hati.
hehehe.