Saturday, July 11, 2009

Rahsia hati

Hari: Sabtu
Tempat: Kampus, kat bilik
MAsa: 11.40



Hari ini dan waktu ni aku dah pun membongkarkan satu rahsia pada dua orang rakan aku.
Aku bercerita tentang seseorang yang boleh dikatakan menyerikan hidup aku buat masa ini.

Seseorang itu ialah "Masham"..
Nama yang aku gelarkan padanya.
Member aku terkejut dan terpekik bila dapat tahu yang Masham dan aku "ada" sesuatu.
(Muka terus tukar warna merah jambu, telinga pulak pekak sekejap) hahaha..
Mereka dah dapat agak sebenarnya!
Tambah tambah lagi,
hari ni aku keluar outing dengan Masham pergi Bandar S.



Masa cuti sem dua bulan,
aku sering contact dengan Masham.
Time cuti tu jugaklah dia bagitahu satu rahsia.

"Kaulah orang yang duduk dalam loker aku tu"

Mulut terdiam
Lidahku kelu
Hati berdebar, dup dab dup dap
Fikirkan apa yang dia cakapkan.

Tanya balik,
Sekadar fikir yang dia hanya bergurau.
Tapi masih sama juga jawapan yang diberikan.

Kalau kau tanya pada ku,
Jawapannya...
Ya, aku juga tertarik pada mu sejak kita mula rapat.
Tapi biarlah keadaan yang menentukan.
-END-



*Seronok dapat keluar sama kamu tadi, Masham...

1 comments:

cik liena said...

masham?
segala jenis nama la ko neyh..