Sunday, May 10, 2009

Love letter to my beloved!

Tajuk: SELAMAT HARI IBU
Hari ahad, 10 MEI '09
Waktu: 8.55 pm

Bagi ak ibu itu adalah seorang insan yg:
  • Berhati mulia.. Sebab ape? sebab DIA sanggup sarat mengandung dan melahirkan kita untuk hidup di dunia ni. Sikit pon tak mengeluh dengan adanya kita tumpang kat perut DIA tu..hihi
  • Penyabar.. Sebab ape? sebab selama 9bln mengandungkn kita DIA terpaksa sabar dgn sakit dan penat yg DIA kena tanggung untuk 9bln (tu belum masuk pantang lagi) dgn perut sarat ke hulur ke hilir. Bila dh lahir, DIA bersabar pula dgn perangai dan sikap kita dari kecik smpai la besar. Nape DIA wat camtu? sebab DIA amat sygkn anak-anaknya dan mahu mendidik sehingga jadi org yg berguna.
  • Baik dan Rajin.. Sebab ape? sebab sentiasa akan masak lauk yg best2 untuk anak-anak dan suami. Rajin? selalu je kemas rumah make sure semuanya bersih dan perfect! Basuh baju,cuci pinggan hrmm macam-macam lah!
  • Penyanyang.. Sebab ape? dengan adanya sifat kasih syg DIA sanggup lakukan ape sahaja demi kebaikan keluarga! Walaupun time tu DIA tak sihat tapi demi keluarga DIA pasti akan buat jugak.
As conclusion (ceh mcm wat essay lak), bagi ak Dia itu adalah seorang WANITA YANG GIGIH/KUAT dalam segala hal. Dan DIA yg ak maksudkan ialah ibuku,jangtung hatiku n teddy bear ku..hehehe.. Walaupun ibuku tak ada blog tapi ak nk gak cakap-


IBU, i LOVE u soooo much till the end! Only you are the Queen of my heart! Without you, I never have a chance to live in this world.. TQ so much for everything! You are the greatest MOM in the world n the Best among the best! MMuah.. Mmuahh.. Muah..
Happy Mothers Day, IBU!!!

Lots of love,
from ur daughter=)

0 comments: