Tuesday, May 26, 2009

Disebalik love songs!


Tak tahu nak story ape. Just semalam akak ku ada beli CD ni, title- "LOVE 101". CD ni ada 101 famous love songs. Hrmm tak tahu la nape akak ku beli CD ni. Mengikut firasat aku (ceh!) die ni mungkin tengah angau. Orang jawa cakap "in LOVE mood". hahaha.. Biar la asalkan die bahagia!

Cakap pasal cinta, aku memang sedih dengan kisah cinta akak aku ni.
Macam nii..
Dulu time kat "U" until 2006 (kalau tak silap) die couple dgn 1 guy ni. Memang lama! bertahun gak around 7 years. Tapi bak kata orang, kita ni manusia hanya merancang tapi Tuhan yang tentukan. Tiba-tiba dlm bape hari guy ni dah mula buat perangai. dah tak selalu contact, senyam je, tak jawab call. Tapi disebabkan kesabaran dan kepercayaan akak aku ni die maintain je dulu. Sampai la 1 harini diorang jumpe. Cite punya cite, last2 diorang putus.

After kejadian tu, aku selalu tengok mata dia merah je, selalu marah-marah, dengar menangis kat toilet. After couple of month baru la aku try tanye kat die cite yg sebenarnya. Then cite punya cite, akak aku cakap lepas je putus dalam a few month guy tu dah kahwin dengan orang lain. Akak aku dapat tahu pon sebab wedding die kuar kat magazine.

Menurut cite akak aku gak, guy ni kahwin pon sebab kan family business. sebab bapak laki tu member dengan famly ponpuan tu, something like that laaa. Sumenya kerana duit and business. Akak aku tak sangka jadi camni. Bayangkan jela, dah lama couple and diorang dah hampir nak tunang pon tapi jadi lain plak.

Hrmm...
Papepon hope u got a nice and much more better than dat guy! Maybe Allah tu nak bagikan yg lebih baik untuk akak. I oweys pray for u, my dear SIS.... Mmmuah!!


P/s: tapi lain kali akak dgr lagu ni sorg2 eh. Buat aku ngantok laaa.. hehe..

0 comments: