Sunday, December 6, 2009

Jom kepoh kepoh!

jom jom jom jom, jom heboh heboh!!
atau
jom jom jom jom, jom kepoh kepoh!!

Hahahaha! Which one yang lagi best? Aku selalu nyayi yang kepoh kepoh tu. hehehe. Hari ini (Ahad), aku hang out lagi. Membebaskan diri. Wiiiii :)

Kali ni aku keluar dengan Kak Muna which is my neighbour, pergi ke Jom Heboh! jom jom jom jom, jom kepoh kepoh! One more time bebeh, i cant stop singing bila dengar that word (Jom Heboh). hihihi. This is my first time pergi ke Jom Heboh and the result is Jom heboh is fun walaupun dalam keadaan yang panas dan crowded dengan orang ramai.

Sampai je stesen Bukit Jalil, semua dah kabut nak keluar dari LRT. Then bila aku toleh kebelakang, totally kosong train tu. Semua berpusu pusu. Hrmm dalam pada masa yang sama macam macam ragam, macam macam kerenah, macam macam fashion aku tengok. Cuma macam macam Aznil je tak ada. hahaha.

Sampai je kat sana, mata dah mula melilau. First time kan. Banyak sangat booth booth dan kedai kedai yang ada kat situ. Bersepah sepah. Mata aku dah mula rambang, gatal nak beli itu dan ini.

Masa tengah keliling Jom Heboh, Melodi tengah stanby untuk shoot pukul 1230. Tapi malangnya, tak boleh nak menyelit sampai ke pagar. Terlalu ramai orang yang dah get ready kat situ. Tak boleh nak masuk camera and say, 'Ibu, im in jom heboh now, luv you!' hahahaha. Jakun lah you, choco. Antara artis artis yang dijumpai ialah seperti wahid, fara fauzana, maria tengku sabri, yang berlakon dalam cerita Bong (dont know his name la), ezani, tam, erryputra dan ashraf muslim.

Tapi malangnya tak dapat nak ambik gambar gambar semasa di jom heboh sebagai kenangan dan gambar sebagai untuk aku bubuh kat blog ni. Haish. Ni semua gara gara handphone yang rosak. Tak hantar workshop lagi. Terlepas nak bergambar dengan kereta ferarri merah yang cun kat situ. Owh no! huhuhu.

Next time, aku nak pergi lagi. Tapi kali ni, aku perlu sediakan payung sebab panas, pakai long sleeve or 3quarter, topi dan kamera. Dan yang penting duit yang tebal untuk aku joli kat situ. hikhikhikhik.

JOm jom jom jom, say what? Jom kepoh kepoh!! Okey, guwd! hahaha. See you next time kepoh kepoh...

2 comments:

IM GLOBAL MELAKA said...

jom jom jom..jom mengiaw..haha
bosan lol duk rumah je..mahu pg sana jugak..

-Choco- said...

To Mr.Dion,

hahaha. ok bagus ada trademark sendiri. ngiau2! huhu

next time come here and njoy our kepoh kepoh and ngiau2 eh. hahaha

Love,choco..