Thursday, December 17, 2009

Tangan telefon ku

Sekarang aku dah ada handphone berkamera. Abang ejam punya. Yahoo! Hahaha. Amat jakun ini budak. Wei, orang lain dah lama pakai handphone berkamera okeyh. Hehehe. Dont be so excited. -terdiam terus-

Dulu aku ada handphone, pinky namanya. Sebab dia warna pink metallic (tak tahu eja, betul ke). Pinky masih belum dihantar hospital. Esok mungkin baru pergi buat check up untuk dia. Abang faiz dah janji nak bawakkan. Kesian dah lama sangat terperuk tak hidup hidup. Tu lah sape suruh you rosak, ngade ngade tau. Haha. Takpe takpe. Lepas you dah sembuh nanti kita bergumbira macam dulu ok my pinky?! Kita snap picture banyak banyak, dengar lagu, main game and bla bla bla... Pinky jawab- ok (Aku je dengar, aku gila) Hahaha.

Aku mengaku. Memang buhsan hidup tanpa handphone yang tiada kamera. Kerana aku dah terbiasa. Kerana aku gila bergambar. Hehe. Get well soon ye pinky! Mmuah mmuah...

Ohye, sebelum shut down computer ni. Choco nak ucapkan selamat menyambut awal muharram! Semoga di tahun baru ini, kita mendapat apa yang dihajati. Amin.

Hajat choco? Hrmm still tak list down lagi laa. Hehe. Tapi yang pasti semoga di tahun baru ini hidup choco lebih bermakna dan result exam untuk sem depan akan naik naik dan naik lagi. ;D

-HAPPY NEW YEAR-

0 comments: