Friday, August 7, 2009

Encik Penceramah

Diri rasa malas mahu menuju ke masjid mendengar ceramah hari ini(masyallah aku ni). Tapi dengan semangat COP KOLEJ aku kuatkan diri jugak (ish2!). Sesampai di masjid, rasa tenang tambah tambah lagi keadaan masjid yang dah sejuk sekarang ni. Sesudah solat isyak, ceramah dimulakan. Mulut mulalah jadi nakal, terbukak sana terbukak sini.
Potpet potpet menguap! , Menguap menguap potpet!

Tapi aku jadi hairan dengan diri sendiri. Starting je ceramah, ngantuk takdak, menguap pon takdak. Encik penceramah, kamu memang terbaik. Asik gelak je bila Encik penceramah tu bercerita. Tambah tambah lagi dengan loghat kedah dia tu. Segala ceramah yang dia berikan membuat aku berfikir. Memang tak rugi aku pergi masjid as-syakirin hari ni. Terima kasih diucapkan!


*yeah, esok tambah lagi satu cop. hehe..

2 comments:

IM GLOBAL MELAKA said...

x dpt pegi ceramah itu..
repair kereta..
hehhe
nak cop..

-Choco- said...

To dion:

nak cop?
hah gi kt bilik mpp then buat muka seposen kat situ.
kompem2 dpt t.
hahaha..