Sunday, October 4, 2009

K-ep-si, sori tak dapat jumpa awak hari ini

Hari ini, hari last saya berpuasa nazar selama 7 hari berturut turut. Disebabkan hari terakhir, saya pon teringin nak makan k-ep-si. Dalam erti kata lain KFC. Jadi saya bercadang dengan budak masham ajak makan k-ep-si sama sama.

Semua dah setel. Saya dengan gembiranya and tak sabar nak geget badan si k-ep-si tu, pukul 6 saya dah menyiapkan diri nak keluar jam 6.30 nanti. Tapi satu message yang tiba tiba buat saya marah dan terasa bengang.

"wei, i think we got a problem"

Problem ape wei? Darah dah mula nak menyirap. Terus keluar bilik call budak masham tu. Nak dengar apa dia nak explain. Dia kata, tuan punya kete sewa tu ingat dia nak sewa kete main main. Wat a bloody fool betul tauke kete sewa tuh. Hello, geti sewa kete ke tak ni?

Disebabkan tiada kete, lepas bunyi azan saya buka puasa makan gula gula je! Just amagine, i only eat sweets for my break fast! :( Amat menyedihkan. Kempunan nak isi perut ni dengan ayam k-ep-si.

To masham, saya tak tahu sama ada nak marah awak atau si Tukang sewa kete tu. Tapi hati ni memang ada terasa sedikit bengang. Tak pelah, i take it as dugaan from HIM.

p/s: menggunakan ayat "saya" untuk menahan marah. Ok, tiba untuk buat assigment and belajar.

2 comments:

Anonymous said...

woii makcik!!!! ciss amek lagu aku nih!!! hahaha...sueeee rindu sama lorh..

-Choco- said...

Dear aiminajiah,

hahah.
tak amik pinjam je.
utk "abg D". huahua
eeiiii..
mish u too sis!

Love, choco