Saturday, October 3, 2009

Keselamatan berat sebelah

Mata dah kuyu, mengantuk. Tapi sebab gara gara pakguard aku bersengkang mata jugak nak post entry ni. Geram geram! Sebab apa aku geram? Sebab ni:

Hari ni aku dengan member member pergi beraya rumah member kitorang dekat Gemas. Bajet sebelum pukul 10 kitorang dah setel beraya tapi disebabkan beberapa faktor yang tak dapat dielakkan pukul 11 lebih kami baru bergerak pulang ke kampus.

Sepanjang perjalanan balik semua ok. Terima kasih kat DIA sebab tolong drive kan kereta kami yang semuanya perempuan ni.

Ok dah sampai cerita hangit aku ni! Sampai je kat pagar Uitm, macam biasalah kereta kena tahan dengan pakguard. Boleh tahan lagi, dah rutin diorang. Tapi yang menyebabkan kitorang menyirap kenapa kitorang kena tahan! Sedangkan kereta lain yang baru masuk semuanya tak kena pon! Unfair la wei! Macam bull****!

Ok fine kalau saman kitorang sebab balik lewat, abis kereta yang lain lain tu awat ko tak tahan! Kalau betul salah samanlah semua mana mana kereta yang lambat tuh! Asal, sebab kitorang ada laki ke? Ek eleh, come on la. Kitorang tak buat pape pon! Salah ke kalau kuar dengan laki pon! Bukannya berdua.

Chill la wahai pakguard "kesayangam" ku! Dah la ko tak adil then agak agak la. Considerla sikit! Asal ko nampak perempuan je, ko bagi lepas! Tapi bila ada budak laki ko tahan! Kami tahu encik encik sekalian boring dan terpaksa bekerja waktu malam malam camni. Dan sedangkan kami nyenyak dan lena tidur di bilik. Tapi janganlah disebabkan boring kitorang jadi mangsa saman awak! Yang lain tak kena pulak. Eeei bengang plak aku.

Tapi papepon aku ucap terima kasih kat pakguard sorang ni. (tak sempat plak tengok nama) Dia cool and tak saman kitorang lebih lebih. Yang si PINK Panter ni kecoh je mulut. Nak saman ni la saman tu lah. Ko pon tak betul, berat sebelah. Nampak perempuan je ko kasi jalan.

Gara gara raya ni pulak yang jadi. Sebab kamu lah wahai pakguard! Kalau ada disediakan surat recommendation, akan ku pastikan nama mu berada di Top3 untuk dipecat! Skema pon agak agak lah wei!

Ok, dah lega sikit lepaskan apa yang patut kat blog ni. Waktu untuk tidur, mimpi dah tempah aku ni. Nite bloggy...

0 comments: