Thursday, October 22, 2009

WOMEN vs MEN

Topik pada hari ini ialah tentan women and men atau pun perempuan dan lelaki. Tengah baring baring sebelum melelapkan mata petang semalam, tiba tiba aku terfikir yang perempuan ni sebenarnya lebih kuat dari lelaki! Pada lelaki- ya, di sini saya mengatakan perempuan lebih kuat dari lelaki! Maaf ya.

Masa tengah dok tergolek golek, aku terfikir beberapa sebab that women are more stronger THAN men. Antaranya ialah bila aku dapat teka teki dari rakan rakan ku. Yang berbunyi macam ni,, (tapi maaf ya, agak luch sikit teka teki ini)


'KENAPA PEREMPUAN LEBIH KUAT DARI LELAKI?'
1. Darah banyak keluar but still tak mati mati- darah apa? fikirkan sendiri ya
2. Selalu kena cucuk but still sama jugak tak mati mati.
3. Bawak gunung ke hulur ke hilir tanpa rasa jemu dan penat.


Pada siapa yang mereka cipta teka teki ini saya ucapkan tahniah. Anda memang seorang yang imaginasi tinggi...


p/s: ada sesiapa (lelaki) yang boleh berdebat tentang teka teki ini? ada brann? silakan...hehehe

0 comments: